Alla inlägg den 21 augusti 2015

Av Luddet - 21 augusti 2015 11:41

Vad vore inte en fredag med lite allmänt förvirrad skalle ??


Nu är det ju så som jag tdigare sagt att jag jagar inte ett förhållande eller den där stora kärleken som man tydligen måste ha minst 15 gånger i livet, men detta gör inte att jag kan surfa runt på diverse olika dejting sidor och sondera terrängen.


Jag vet att min ålder inte gör mig direkt till högvilt samt min fysik inte heller bättrar på detta faktum, kanske mer kan kallas för skadeskjuten vilt eller trafikskadat..


Men till den stora frågan..


Vad gör jag för fel i mitt "sökande" på dessa siter ?


jag har varit djup, käck samt rolig och flörtig i mina försök till kontakt, men inget verkar hjälpa. Jag har även varit totalt ärlig i min beskrivning av vad jag söker samt hur jag ser ut, tro det eller ej så har jag även ljugit om hur jag ser ut samt ålder.


Men INGENSTANS så blir det någon form av reaktion...


Så vad ska man göra ??

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards