Alla inlägg den 17 augusti 2015

Av Luddet - 17 augusti 2015 12:43

För innebär detta att man prioriterar sina nya bekantskaper före sitt barn och uppgjorda avtal, ja då vill inte jag vara med.


Jag har inget emot att vara med mitt barn, inte heller har jag något emot att han är här så ofta han kan eller det går. Men när jag får känslan av att han mer eller mindre dumpas hos mig enbart för att andra inte tycker sig ha tid för honom då blir jag lite trött på mycket.


Att jag sedan får höra att jag inte ställer upp samt baar vill jävlas när jag påpekar att vi hade ett schema och jag har i alla fall än ett arbete och sköta, ja då är jag ondskan själv och borde tvångsinläggas för att jag höjer rösten lite och påpekar detta..


Så kort och gott är det så här man blir när man är kär så kommer jag hålla mig långt bort från denna företeelse...



Av Luddet - 17 augusti 2015 10:15

Det är precis vad jag misstänkte, har man separerat så måste man ta och gå igenomm vilka som är ens egna vänner och vilka som är exets.


Det är dags attt seriöst rensa, fast på ett sätt så jag inte anses vara ett offer som "straffar" andra. För att prata med mig går inte men ringa och ifrågasätta vad jag sagt och inte sagt till exet det är tydligen ok...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards