Direktlänk till inlägg 10 augusti 2015

Ludde funderar på detta med dejting samt bli en eu migrant....

Av Luddet - 10 augusti 2015 15:08

Måste ärligt medge att vara fattig suger apfitta, ja till och med björnfitta...


Visst räkningarna är betalda och jo jag har tack över huvudet, även om detta andra kallar för lägenhet mer ser ut som en kombination av cell samt dålig second hand butik. Tror till och med återbruket i Limmared skulle kunna överträffa detta.


Men nog om gnäll nu, dags att vara så där positiv som alla är på denna ansiktsboken...



Efter ett besök i grannkommun i går kväll där jag promenerade en sväng med en ack så trevlig kvinna och samtalade så började jag fundera lite..


Vad är egentligen en date ??


Måste det innehålla typ hålla hand och någon form av förtäring eller räcker det med att hålla om ?


Fan jag kan ju inget om sådant här, och några jäkla kurser verkar det inte finnas heller, ej heller några grupper av människor på ansiktsboken som talar om vad som är rätt eller fel.. *suck*


Nej nu tror jag att det är dags likt en av de vi ser utanför ICA samt Willys att sätta sig utanför någon av alla de antika loppisarna som finns här i byn och börja tigga lite pengar, får försöka utan en sådan där skylt till att börja med...

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Luddet - 21 augusti 2015 11:41

Vad vore inte en fredag med lite allmänt förvirrad skalle ??   Nu är det ju så som jag tdigare sagt att jag jagar inte ett förhållande eller den där stora kärleken som man tydligen måste ha minst 15 gånger i livet, men detta gör inte att jag kan ...

Av Luddet - 20 augusti 2015 12:11

Jag är trött på att alltid eller mer exakt rätt så ofta vara den som ska finnas där och ställa upp, speciellt då andra av olika orsaker inte kan eller vill hjälpa till.   Har man gått isär och blivit ombedd att försvinna x antal gånger, då verkar...

Av Luddet - 17 augusti 2015 12:43

För innebär detta att man prioriterar sina nya bekantskaper före sitt barn och uppgjorda avtal, ja då vill inte jag vara med.   Jag har inget emot att vara med mitt barn, inte heller har jag något emot att han är här så ofta han kan eller det går...

Av Luddet - 17 augusti 2015 10:15

Det är precis vad jag misstänkte, har man separerat så måste man ta och gå igenomm vilka som är ens egna vänner och vilka som är exets.   Det är dags attt seriöst rensa, fast på ett sätt så jag inte anses vara ett offer som "straffar" andra. För ...

Av Luddet - 11 augusti 2015 14:36

På torsdag återgår jag i aktiv tjänst, behöver få struktur på det här som kallas för liv, det har varit nyttigt att vara hemma denna dryga månaden och reflektera över vad som har fått mig i obalans.   Men någon gång måste man (jag) sluta gömma mi...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards