Alla inlägg den 8 augusti 2015

Av Luddet - 8 augusti 2015 19:12

Som jag skrev vid ett tidigare tillfälle så har jag vilda planer på att ge mig ut i denna dejting djungel eller som en del kallar det för singelträsket.


Har försökt göra lite efterforskningar på vad som krävs för att åtminstone komma någorlunda nära en vinst i detta lotteri. Jag är inte 30 och med en potens som en överkåt 15 åring, jag är inte heller vältränad eller har ett välbetalt arbete. Så ni förstår redan här så arbetar jag i en motvind som kan jämföras med en mindre tyfon.


Det jag då kan göra för att få denna tyfon att bli mindre torde vara en mindre renovering av mig själv, typ att raka mig uppe och nere samt antingen klippa pälsen till vad som kan kallas för en frisyr, eller kort o gott raka av allt..


Springa på gym får allt vänta då min ekonomi tolererar endast träning i form av att bära ner soppåsarna, och med tanke på att jag inte har råd att handla så blir det inte mycket sopor heller så du förstår mitt dilemma.


Sedan var det ju detta med att vara ringrostig, har ju för fasen inte ens funderat i dessa banor de sex senaste åren, har ju mest under dessa år försökt att vara den där gode pojkvännen och fadern samt anställde. Har tagit mig tid att skanna genom ett flertal av dessa kontakt sidor som finns på nätet och upptäckt att det finns knappt några singlar i närområdet, verkar som om kindshärad är ett unikum då det sägs att Sverige är det landet i Europa med flest ensam hushåll.


Dock finns det tydligen förbaskat många singel kvinnor i övriga delar av vårt kära län, men vem vid sina sinnens fulla bruk åker 10-20 mil för att fika och kanske inte ens det ??


Kan glatt meddela att så desperat är inte ens jag!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7 8 9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards